’n Onbekende skrywer het die volgende stuk geskryf, dit het my aangegryp:

Toe roep daar ’n tortelduif

Die kind het gefluister: Here, praat met my!

Toe roep daar ’n tortelduif.

Maar die kind het nie gehoor nie.

Daarom het die kind uitgeroep:

Here, praat met my!

Toe rommel die donderweer in die lug.

Maar die kind het nie geluister nie.

Die kind het rondgekyk en gesê:

Here laat my U tog sien?

Toe skyn een van die sterre skitterblink.

Maar die kind het nie opgelet nie.

Daarom het die kind geskreeu:

Here, wys my ’n wonderwerk!

Toe word daar ’n nuwe lewetjie gebore.

Maar die kind het dit nie verstaan nie.

Daarom het die kind moedeloos gesmeek:

Here raak aan my sodat ek kan weet U is hier!

Toe steek God Sy hand uit en streel die kind.

Maar die kind het die skoenlapper weggejaag

En weggestap sonder om te besef wat gebeur het.

Hoe dikwels kyk ek en jy God se hand in ons lewens mis! God is ons Hemelse Pa wat vir ons omgee, Hy wil graag in ons behoeftes voorsien. Maar wanneer dit met ons swaar gaan twyfel ons vinnig in Sy bestaan en raak ons moedeloos en wil tou opgooi. Hou vas aan die wete dat God by jou is en jou oneindig lief het!

Liefde

Liesel

 

