Hierdie naweek wat verby is, het ons getrek na ‘n ander huis. As mens so die bokse pak, dan pak jy ook sommer reg en sorteer al jou goed uit. Jy kom ook baie keer op goed af wat jy baie lanklaas gesien het, byvoorbeeld briefies, fotos, uitnodigings ens. Terwyl ek Vrydag so gepak het, kom ek af op ‘n boks met klomp briefies wat mense vir my geskryf het toe ek op Laerskool was. Ek begin toe om al die briefies een vir een deur te lees en verlang toe sommer terug na al die mense van my verlede.

Die lees van hierdie briefies het my ook sommer bietjie gehelp om te reflekteer op dit wat ek vir ander beteken. As ek vandag sou doodgaan, wie gaan my mis? En vandag wil ek dit vir jou vra: “As jy vandag doodgaan, wie gaan jou mis?”

Toe Jesus op aarde was het Hy vir ons kom wys hoe om te lewe, hoe om lief te hê en om te gee. Hy het dit so goed kom demonstreer dat ons nog vandag daardeur beinvloed en verander word. Ons moet by Jesus gaan leer oor die lewe, sodat wanneer jy die dag nie meer hier is nie, mense nogsteeds na jou voorbeeld kan verwys!

Gaan lees vandag die verhaal van Johannes 13, waar Jesus vir ons demonstreer hoe om nederig te wees!

Groete

Maartje

 

