Daar is ’n verhaal wat vertel van ’n man wat op ’n luukse bootreis gegaan het, elke keer wanneer die boot se restaurant wonderlike disse vir die gaste voorgesit het, het die man ‘n stil plekkie op die boot gaan soek om daar die kaas en beskuitjies wat hy vir homself ingepak het te gaan eet. Teen die einde van die toer kon een van sy mede passasiers dit nie meer uithou nie en vra hom toe waarom hy die dekadente kosse wat aangebied was op die boot verruil het vir kaas en beskuitjies. Na hulle gesprek het die “kaas en beskuitjies man” agtergekom die boot se etes was al die tyd ingesluit by die prys wat hy vir sy bootrit betaal het.

So dikwels mis kinders van die Here uit op ‘n oorvloedslewe omrede ons dink ons mag nie die lewe geniet nie of omrede ons dink ons moet vroom wees. Ek dink God wil graag hê ons moet die lewe wat Hy vir ons as gawe gegee het aangryp met beide hande, Paulus sê ons moet elke goeie geleentheid aangryp!

Ek noem graag ’n paar dinge wat ek glo ons daarvan weerhou om voluit te leef:

  • Onvergenoegdheid en ondankbaarheid
  • Gedurige negatiewe gedagtes
  • Onvergewingsgesindheid
  • Om gedurig ander gelukkig te wil hou
  • Selfbeheptheid
  • Wantroue in God
  • Wettisme
  • Onbetrokkenheid by minder bevoorregtes
  • Die verkeerde persepsie dat ander ons gelukkig moet maak
  • Die verkeerde persepsie dat my omstandighede my gelukkig moet maak.

Moenie eendag spyt wees oor ’n lewe, ongeleefd nie!

Jesusliefde

Liesel

 

 

